Reklamacje

Za pośrednictwem kwiatów pomagam przekazywać uczucia, nastrój, emocje. Dbam o to, aby zamówienia przygotowywane były z największą starannością. Gdy pojawi się błąd, robię wszystko, aby go naprawić. Każda reklamacja traktowana jest indywidualnie, wnikliwie ją analizuję i rzetelnie rozpatruję. Po kontakcie z klientem przedstawiam propozycję rekompensaty.

Proszę pamiętać, że gwarantuję świeżość ciętych kwiatów przez 3 dni. Przy odpowiedniej pielęgnacji kwiaty przetrwają jednak znacznie dłużej.

Przyjęcie dostarczonego produktu oznacza jego akceptację. Reklamacje dotyczące świeżości kwiatów muszą zostać złożone e-mail bukiety.boho@gmail.com w ciągu 72 h od terminu doręczenia. Do wiadomości należy dołączyć zdjęcie dostarczonego produktu. Inne reklamacje można zgłaszać e-mail w ciągu 7 dni od daty doręczenia.

© 2021 Bukiety Boho. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Realizacja: KULIKOWSKI-IT.pl Sklepy internetowe Szczecin